Cookie Consent by Privacy Policies website
 
Sprachauswahl:   Deutsch   Deutsch   |   English   English

Kategorie Büro / PIMS & Kalender (Filter: Shareware)

Freeware | Shareware | Vollversion | Demo | Evaluation | Cardware | Adware | Open Source - Filter löschen

Seite auswählen: Anfang | Zurück | … 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Weiter

Notezilla Portable

Notezilla Portable is a handy & professional sticky notes app for Windows. It lets you take quick notes on desktop notes (similar to 3M Post-It(r) Notes) and stick them to websites & docs. Set reminders on each sticky note. Notezilla can sync sticky notes between computers via the cloud. You can also access your notes from iOS (iPhone/iPad), Android, Windows Phone, Blackberry etc. Sticky notes can be sent to another computer over LAN or Internet. Mehr…

AlfaPad Notes Organizer

Der AlfaPad Notes Organizer bietet ein intuitives Doppelfenster-Interface zur hierarchischen Informationsspeicherung, globale Suchfunktion, Tagging, (Farb-)Markierung, Snippets (Schnellvorlagen), automatische Speicher- und Backup-Funktion, Passwortschutz sowie Exportmöglichkeiten nach HTML, PDF und RTF. Er eignet sich ideal für Notizen zu Projektverläufen und die Vorbereitung von Memos. Autoren können ganze Handlungsabläufe skizzieren. Mehr…
 

OxyBook Free

OxyBook ist ein Manager der Kontakte mit einer erweiterten Funktionalität, die zuläßt, Kontakte Ihres Smartphones oder klassischen Telefons mit der Hilfe des PC einfach und bequem zu verwalten. In einige Mausbewegungen können Sie mit der Hilfe von OxyBook Kontakte aus Ihrem Telefon auf den PC herunterladen, sie bearbeiten oder einen neuen Kontakt mit Benutzung der gewöhnlichen PC-Tastatur erstellen und danach sie ins Telefon zurück zu schreiben. Mehr…

Corporate Directory

Corporate Directory is an automatic organizational phone book. It findings contact details of anyone in the organization in 1 second. Corporate Directory retrieves information and updates automatically, from the Microsoft Active Directory and from an Excel file. Corporate Directory is simple to install and requires no configuration and no server. It has many useful features such as: display photos, ability to work offline and more. Mehr…
 

iMagic Hotel Reservation

Hotel management software. Track guests, rooms booked, additional charges, print bills, view overdue accounts, create reports and manage web bookings. The easy alternative to manually tracking customers, no longer is there a need to keep the old register paper system. With iMagic Hotel Reservation you can simply the whole process while gaining easy to use features using the latest technology. Mehr…

iMagic Restaurant Reservation

Manage your restaurant's reservations and walk ins. The pen and pad have seen their day! Enter the computer age and reap the benefits of automating the reservation process. Track customers and more importantly help keep the repeat customers. You can analyze reservation trends and work towards your future needs. Rearrange reservations and allocate tables without an eraser in sight! Mehr…