Cookie Consent by Privacy Policies website
 
Sprachauswahl:   Deutsch   Deutsch   |   English   English

Kategorie Büro / PIMS & Kalender (Filter: Shareware)

Freeware | Shareware | Vollversion | Demo | Evaluation | Cardware | Adware | Open Source - Filter löschen

Seite auswählen: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 … | Weiter | Ende

Aml Pages Spanish Version

Aml Pages hält alle Ihre Notizen, Informationen, Webseiten, Passwörter, E-Mails und URLs in Baumform, wo sie schnell zu finden, was Sie brauchen. Aml Pages speichern Fragmente von Web-Seiten aus dem Web-Browser und Textverarbeitungen und bietet eine klebrige Anmerkungen für schnelle Betrachtung. Mehr…

Aml Pages Portable Edition

Aml Pages hält alle Ihre Notizen, Informationen, Webseiten, Passwörter, E-Mails und URLs in Baumform, wo sie schnell zu finden, was Sie brauchen. Aml Pages speichern Fragmente von Web-Seiten aus dem Web-Browser und Textverarbeitungen und bietet eine klebrige Anmerkungen für schnelle Betrachtung. Mehr…
 

allegro:Zeit

Arbeitszeitverwaltung einfach und schnell. Beliebig viele Jahrgänge und Mitarbeiter, individuelle Arbeitszeitmodelle. Jahresübersicht, Auswertungen, Benutzerverwaltung, Datensicherung Mehr…

Boat Organizer Deluxe

Complete program that will help you organize your wine cellar collections. ORGANIZER DELUXE brings together flexible data inventory features: Search, Replace, Sort, Table / Browser Viewers, Report / Label Wizards, HTML Generator Wizard, Backup, Scanner Support, Full Customization. DESIGNER DELUXE (included) allows you to easily create your customized wine organizers. Mehr…
 

ToDoPilot

Too many things to remember? Try ToDoPilot! The tiny organizer makes it simple to enter, organize and view tasks on your computer. No need to download bulkware or learn complex planners! ToDoPilot has everything you need to never forget about your planned activities or special events. Mehr…

Contact Organizer Pro

Contact Organizer Pro is a flexible contact management software for Windows users. Our contacts software solution gives you an easy way to gather and organize information about all your business contacts: main contact information, business/account information, related contacts information, history of all activities, contact notes, and more. Mehr…