Kategorie Büro / PIMS & Kalender
OxyBook Free
Version: 1.1.0 | Freeware
OxyBook ist ein Manager der Kontakte mit einer erweiterten Funktionalität, die zuläßt, Kontakte Ihres Smartphones oder klassischen Telefons mit der Hilfe des PC einfach und bequem zu verwalten. In einige Mausbewegungen können Sie mit der Hilfe von OxyBook Kontakte aus Ihrem Telefon auf den PC herunterladen, sie bearbeiten oder einen neuen Kontakt mit Benutzung der gewöhnlichen PC-Tastatur erstellen und danach sie ins Telefon zurück zu schreiben. Mehr…
OxyCube
Version: 1.4.1 | Demo (14,95 EUR)
OxyCube ist günstigeres als PC-Suite Telefonmanagerangebot. Genießen Sie Vollkontrolle Telefons aus dem PC. Verbindung und Verwaltung sind nicht kompliziert und alle Eigenschaften sind bei der Hand. Das Tool ist ideal für der Arbeit mit Telefonbuch, Organizer, Mitteilungen und Protokoll, sowie für Verwaltung des ganzen Inhalt der Handys mit dem Dateibrowser. OxyCube ist entwickelt, um ein notwendiger Ersatz der Standard-PC-Software zu werden. Mehr…
Corporate Directory
Version: 5.2.4 | Shareware (3,00 USD)
Corporate Directory is an automatic organizational phone book. It findings contact details of anyone in the organization in 1 second. Corporate Directory retrieves information and updates automatically, from the Microsoft Active Directory and from an Excel file. Corporate Directory is simple to install and requires no configuration and no server. It has many useful features such as: display photos, ability to work offline and more. Mehr…
Recovery Toolbox for Address Book
Version: 1.2.23 | Shareware (30,00 USD)
Dieses Tool ermöglicht das Wiederherstellen von Kontaktinformationen aus dem Windows-Adressbuch, in dem von Outlook Express benötigte Daten (wab-Dateien) gespeichert werden. Damit können Sie: -unbeabsichtigt aus Windows Adressbuch gelöschte Daten wiederherstellen; -die Chronik ansehen; -effektiv Daten retten, die durch einen Virus oder ein Antiviren-Programm bei der Überprüfung des Adressbuchs beschädigt wurden. Mehr…
iMagic Hotel Reservation
Version: 5.94 | Shareware (249,00 USD)
Hotel management software. Track guests, rooms booked, additional charges, print bills, view overdue accounts, create reports and manage web bookings. The easy alternative to manually tracking customers, no longer is there a need to keep the old register paper system. With iMagic Hotel Reservation you can simply the whole process while gaining easy to use features using the latest technology. Mehr…
iMagic Kennel Reservation
Version: 2.1 | Shareware (199,00 USD)
The ideal alternative to manually tracking customers and pets! No longer is there a need to keep mounds of paper or lose customer details. iMagic Kennel Reservation is a kennel reservation software system designed to simplify the booking process and allow you to get on with running your business. At last reservation software for kennel business owners at an affordable price that's easy to use. Mehr…
iMagic Restaurant Reservation
Version: 4.45 | Shareware (399,00 USD)
Manage your restaurant's reservations and walk ins. The pen and pad have seen their day! Enter the computer age and reap the benefits of automating the reservation process. Track customers and more importantly help keep the repeat customers. You can analyze reservation trends and work towards your future needs. Rearrange reservations and allocate tables without an eraser in sight! Mehr…
NVS Calender
Version: 3.66 | Demo (140,00 EUR)
Netzwerk- und multiuserfähige Terminverwaltungssoftware,Gruppenkalender mit Outlookanbindung.- Bedieneroberfläche wahlweise in Englisch- Netzwerkfähigkeit- Windows Terminal Server Edition- Calender-Dienst- Abgleich mit MS Outlook- Excel-Exporte- Private und allgemeine Aufgaben- Notizzettel- Tages-, Wochen-, Monats- und Jahresansicht. Mehr…
Desktop Calendar Reminder
Version: 1.70 | Shareware (19,95 USD)
Desktop Calendar Reminder is simple, compact and easy to use desktop calendar. It has digital clock, calendar and note's area for every day. There are options for changing calendar colors, fonts, style, and more. It is the best desktop calendar, download now! Mehr…
YPlan multi user
Version: 3.3.24 | Shareware
Mit YPlan behalten Sie den Überblick über Urlaubs- und sonstige Abwesenheitszeiten all Ihrer Mitarbeiter. Die Shareware richtet sich in erster Linie an Betriebe kleiner und mittlerer Größe. Das netzwerkfähige Programm wird zentral gesteuert und speichert alle Daten der Beschäftigten in einer passwortgeschützten und verschlüsselten Datenbank. Mehr…
Forte CRM Professional
Version: 1.5.0 | Demo (199,00 USD)
Forte CRM Professional - advanced Knowledge Management, with the power to grow. With the same features as the Enterprise versions in standalone form, Forte CRM Professional can automate your relationship procedures and can grow in features, customizability, and scalability. It includes a PIM, email, notes, document engine, query builder, report writer, and filter system in one easy to use package at very low cost. Mehr…
Forte CRM Solo
Version: 1.0.0 | Freeware
Forte CRM Solo is a free 'complete electronic contact file'. It's a self-contained CRM tool, for the small businesses that has growth in mind. As the first of the extensive Forte CRM product range, it provides contact based CRM features to automate your relationship procedures, that can grow in features, customizability, and scalability. Includes a PIM, email, notes, document engine, query builder, report writer, and filter system in one package. Mehr…