Kategorie Büro / Buchhaltung & Finanzen (Filter: Demo)
Freeware | Shareware | Vollversion | Demo | Evaluation | Cardware | Adware | Open Source - Filter löschen
Sales Orders Organizer Pro
Version: 3.2b | Shareware (245,00 USD)
Sales Orders management system for Windows. A simple sale orders processing system for small businesses. Our sales orders management solution will help you with following activities in your business: Easily manage and track your customer data. Organize your product inventories. Process sales orders, track quotes and shipments. Produce invoices, mailing labels, shipping lists, summary reports. Process and track payments. Mehr…
Asset Manager Enterprise Edition
Version: 4.3.1007 | Shareware (799,00 USD)
Never lose track of your assets again - Implement Asset Management in your business with Asset Manager 2025. Print barcode labels for your assets and check them in/out to employees, or track your assets by their existing barcodes. Attach Owner's Manuals, service logs, and more to maintain a complete history for each of your assets. Asset Manager 2025 is easy to use and you can get started quickly. Visit us at: http://www.kzsoftware.com. Mehr…
Billing Organizer Pro
Version: 3.2b | Shareware (245,00 USD)
Billing Software for Windows: billing and invoicing software for all kinds of professionals such as lawyers, developers, consultants, field experts, artists, constructors, designers, architects, accountants, programmers, landscapers, doctors, ... our software is for anyone who bills for service, labor, material. Easily manage customers data, billing items / expenses. Print invoices, mailing labels, summary reports. Process and track payments. Mehr…
NolaPro Free Accounting
Version: 5.0.24859 | Freeware
NolaPro is a free web-based Accounting Suite. Installs quickly on your own PC for secure access via the web. AP/AR/GL all standard with optional Payroll, Inventory and Order Tracking modules. Customizations allow the software to fit your business operations or industry niche. International features such as multi-currency, VAT/GST and built-in language translator all supported. Mehr…
Purchase Order Organizer Pro
Version: 3.2b | Shareware (245,00 USD)
Purchase Order Organizer Deluxe is a flexible purchase order management software for Windows users. Purchase order database management helps all kinds of companies and organizations to create, process, and track purchases. Purchase Order PRO manager includes two databases: Suppliers/Vendors database: manage information about suppliers and vendors. Purchase Orders database: manage and process orders information. Mehr…
allegro:Faktura
Version: 3.4 | Shareware (69,00 EUR)
Die kleine aber feine Auftragsverwaltung. Mit Kunden-, Lieferanten- und Artikelverwaltung. allegro:Faktura ist in erster Linie für den Handel mit Waren konzipiert. Das heißt jedoch nicht, dass Sie nicht z.B. auch Dienstleistungen damit fakturieren können. Mit allegro:Faktura können Sie bequem Angebote, Auftragsbestätigungen, Rechnungen oder auch Mahnungen erzeugen. Sie behalten den Überblick über Aufträge, offene Posten, Mahnungen. Mehr…
Invoice Organizer Pro
Version: 3.2b | Shareware (245,00 USD)
Invoice Organizer Pro is a flexible invoicing and billing software for all kinds of professionals such as lawyers, artists, constructors, developers, consultants, field experts, designers, architects, accountants, programmers, consultants, landscapers, doctors, gardeners, ... our invoice software is for anyone who bills for labor and/or material. Mehr…
ManagePLUS Gold for QuickBooks
Version: 3 | Shareware (229,00 USD)
ManagePLUS is a management reporting add-on for QuickBooks, emphasizing cost- and profit-center reporting for Classes, plus special quantity handling & reporting features: (1) Detailed Class breakdowns in the P&L. (2) Supports TWO quantities per transaction! (3) Per-unit income & cost reporting for quantities. (4) Spreadsheet-based reports let you play "what-if" in any report. WORKS WITH: U.S. editions of QuickBooks 2003 and later. Mehr…
Buchhaltungssoftware TZ-EasyBuch
Version: 2025.02.02 | Shareware (119,00 EUR)
Kleingewerbetreibende und Freiberufler erstellen mit der Buchhaltungssoftware TZ-EasyBuch ihre komplette Buchhaltung, von der Umsatzsteuervoranmeldung per ELSTER bis zur Einnahmen-Überschussrechnung, bequem und kostengünstig selbst. Auch bilanzierende Unternehmen, die mit einem Steuerberater zusammenarbeiten (so genannte Selbstbucher), können mit TZ-EasyBuch einfach ihre Buchungen erfassen. Mit integrierter Faktura und Lagerverwaltung. Mehr…
TOP-RECHNUNG 11
Version: 11.1.1 | Shareware (34,90 EUR)
DAS KANN TOP-RECHNUNG 11 > Kundendatenverwaltung mit Notizfunktion und Datei-Verknüpfungen je Kunde > Artikeldatenverwaltung mit Artikelnummern und Warengruppen Zuordnung > Analysetool für Artikel- und Warengruppenumsatz > Barcodescannerfähig > Direktes Rechnungsschreiben OHNE Umwege > Abspeichern und Aufrufen einzelner Rechnungen > Verwenden Sie Ihr eigenes Logo > Angeboterstellung, Auftragsbestätigung > Lieferschein > Barcodefähig > Wechselgeld Mehr…
roSoft Faktura - Warenwirtschaftssystem
Version: 4 | Shareware (129,00 EUR)
Die roSoft Auftragsbearbeitung ro-WinFakt 4.0 bietet als Büro-Komplettlösung alles was zum Verwalten von Kunden, Artikeln, Lager, Lieferanten und Bestellwesen gehört. Neben der freien Formulargestaltung für Etiketten, Listen und Rechnungsformulare enthält das Paket (ab Pro) auch eine Textverarbeitung sowie Mahnwesen, Kassenbuch mit USt-Voranmeldung per ELSTER. Neben der Standardversion bietet die Pro-Version auch Mandanten- und Netzwerkfähigkeit. Mehr…
HS BAV Verdienstanalyse
Version: 3.8.000 | Shareware (79,00 EUR)
Zahlungen in die staatlich geförderte betriebl. Altersvorsorge (BAV) werden intuitiv gestaltet. Es werden Netto- oder Bruttozahlungen des Arbeitnehmers (Entgeltumwandlung), die Auflösung bish. Zahlungen als vermögenswirks. Leistung (VWL) und Einzahlung in die BAV (Nettobehalt o. Übertrag) oder Zuschuss des Arbeitgebers (absolut o. prozentual) kombiniert, das Ergebnis wird für AN oder AG gezeigt. Logodruck, Schnittstelle zu www.CalcuVita.de Mehr…