Cookie Consent by Privacy Policies website
 
Language selection:   Deutsch   Deutsch   |   English   English

Category Business / PIMS & Calendars (Filter: Demo)

allegro:Zeit

Arbeitszeitverwaltung einfach und schnell. Beliebig viele Jahrgänge und Mitarbeiter, individuelle Arbeitszeitmodelle. Jahresübersicht, Auswertungen, Benutzerverwaltung, Datensicherung More…

Ovalox Kalender Designer

Mit Ovalox Kalender Designer können Sie einfach und bequem unterschiedliche Kalender erstellen und selbst gestalten. Die Ihnen zur Verfügung gestellten Kalender sind z.B. Fotokalender, Tischkalender, Einlagen für Zeitplaner usw. More…
 

AllMyNotes Organizer Deluxe Edition

AllMyNotes Organizer Deluxe - your ultimate vault for managing your entire digital legacy. Your information is your capital - manage it like something irreplaceable! With AllMyNotes Organizer Deluxe, all your confidential content is securely maintained in a single database on your PC! Unlike online applications that impose monthly fees AllMyNotes Organizer Deluxe is yours permanently - absolutely no hidden costs at all! Invest once keep forever. More…

DD Personalplaner Professional

Professionalversion des DD Personalplaners, geeignet für noch höhere Anforderungen und komplexere Planungen. Zusätzliche Funktionen u.a. automatisierter Versand der Dienstpläne per Email (als PDF Anlage), Handling von Mitarbeitergruppen, Planung mit Hilfe von definierbaren Schichten, erweiterte Filterfunktion in den Planungsansichten Tages- und Wochenansicht, zusätzliche Planungsansichten (Planungsmanager). Weitere Unterschiede siehe Homepagelink More…
 

ToDoPilot

Too many things to remember? Try ToDoPilot! The tiny organizer makes it simple to enter, organize and view tasks on your computer. No need to download bulkware or learn complex planners! ToDoPilot has everything you need to never forget about your planned activities or special events. More…

Address Organizer Deluxe

Address software for Windows. Organize business or personal addresses, phones, emails, web addresses, contact notes. Easy-to-use data management features. Print address and phone books, mailing labels, forms, letters, or mail merge address documents. Send emails, capture or enter person or map image. Create customized address solutions. Features: search, filter, sort, mail merge, html reports, quick dial, handy email, database designer. More…