Kategorie Büro / Sonstige (Filter: Freeware)
Freeware | Shareware | Vollversion | Demo | Evaluation | Cardware | Adware | Open Source - Filter löschen
GSA JobFinder
Version: 2.42 | Shareware (19,00 EUR)
Der GSA JobFinder untersucht eine Vielzahl von JobBörsen im Internet nach Ihren Kriterien und meldet Veränderungen und Neueinträge. Dadurch kann Ihr Unternehmen sofort auf mögliche Neuaufträge reagieren und Angebote einreichen. Profitieren Sie vom wachsenden Markt der Job-Auktionen. Unterstützte Börsen: jobdoo, KalleKanns, Quotatis, MyHammer, UnderTool, Vampino, Work5... Mehr…
SF-Papierdruck
Version: 2 | Shareware (9,90 EUR)
SF-Papierdruck erstellt Blätter mit den Formaten: Liniert, Kariert, Millimeterpapier, Tabellen und Notenblätter. Das Blatt kann mit einem Rand versehenwerden, ein Wasserzeichen und ein Textfeld einbinden und die Linienabstände können variabel eingestellt werden. Der Ausdruck kann im Hoch- und Querformat erfolgen. Das Programm bietet auch die Möglichkeit zwei DIN A5 Blätter zu erstellen. Mehr…
Personnel Organizer Deluxe
Version: 4.21 | Shareware (75,00 USD)
Personnel Organizer Deluxe is a flexible personnel management software for Windows users. Our software solution gives you an easy way to gather, organize and manage information about all employees in your company or organization. For the database novice, Organizer's intuitive interface and ready-to-use personnel management solutions make it easy to set up and use. Mehr…
Event Organizer Deluxe
Version: 4.21 | Shareware (75,00 USD)
Event Organizer Deluxe is a flexible event management software for Windows users. For any organization that would like to organize and manage event related information. Helps to organize and plan: conference, meeting, celebration, party, workshop, seminar, training sessions, business activities, webinars,... Mehr…
WebIdeaTree
Version: 5.71 | Shareware (24,99 EUR)
WIT is a knowledge manager and a web site builder, that makes it easy to create, organize and maintain your knowledge bases and web sites. Both powerful and simple, build your full site in seconds, and stay focused on what you mean, making knowledge emerge from raw information through organization and classification : no HTML skills are required. You can build value added knowledge that you can be proud of. Mehr…
ca6
Version: 6.001.012 | Demo (499,00 USD)
The flexible issue management system lets you categorize all types of issues, assign responsibility and attach related data such as photos and Email documents. The Action Item module lets you track team activities to resolve important issues. Mehr…
Visitor Organizer Deluxe
Version: 4.11 | Shareware (75,00 USD)
Visitor Organizer Deluxe for Windows: visitor management software for businesses, schools, offices, or any buildings. Our software gives your receptionist or security personnel an easy way to enter, manage, track, and organize visitors. Mehr…
Asset Organizer Deluxe
Version: 4.21 | Shareware (75,00 USD)
Asset Manager is a simple to use asset management software for Windows. Our software solution gives you an easy way to gather, organize and manage information about all your valuable equipment, tools, machinery, containers, devices, furniture, media, and any valuable items. Mehr…
Comparison Chart
Version: 1.2 | Shareware (40,00 USD)
Every day you have to compare different products. And if your work is connected with marketing, advertising or product manufacturing, you also have to show the comparison results to your co-workers and supervisors. The most informative way is to create a comparison diagram or chart. Creating a comparison chart has never been so easy! Mehr…
SF-Fixvis
Version: 5 | Shareware (9,90 EUR)
In wenigen Minuten erstellen Sie Ihre eigene Visitenkarte mit der Auswahl aus 200 Hintergrundmustern und -bildern und 100 verschiedenen Designs. Mehr…
Xpert-Timer
Version: 9 | Shareware (185,00 EUR)
Xpert-Timer kann für Sie Projektzeiten erfassen, Arbeitszeiten erfassen oder auch beides. Sie entscheiden über den Leistungsumfang der Software. Die Projektzeiterfassung wird On-Premise installiert und die Daten bleiben in Ihrem Unternehmen gespeichert. Die Kombination aus beiden Tools ist das Rundum-Glücklich-Paket bezüglich der Zeiterfassung. Mehr…
ArbZeit
Version: 4 | Shareware (25,00 EUR)
ArbZeit ist ein leicht zu bedienendes und Übersichtliches Programm zum eintragen der Arbeitszeiten. Durch dieses Programm erhalten die Mitarbeiter eine größere Verantwortlichkeit und Selbständigkeit bei der Erfüllung Ihrer Aufgaben. Sie können Ihre Arbeitszeiten ihrem individuellen Tagesrythmus anpassen, soweit die betrieblichen Belange dies zu lassen. Mehr…