Cookie Consent by Privacy Policies website
 
Sprachauswahl:   Deutsch   Deutsch   |   English   English

Login für Autoren

Link-Partner

Login für Link-Partner

LiveChat

Dieses Programm wird Ihnen präsentiert von:

E-Mail submissions [at] livechatinc [dot] com
Telefon +1 800 961 5061
Telefax +48 71 7802051
Website www.livechatinc.com
Büro / Helpdesk & Remote PC
6.1.1.0
08.12.2010
15,14
Win 2000 / XP / Vista
128MB RAM, 40MB hard disc space
Englisch
0 im November / 187 insgesamt
 

Bewertung: 2,09/10 (11 Stimmen abgegeben)

 
LiveChat

LiveChat is an online chat software solution in SaaS model. It helps both visitors and owners of the ecommerce website. With chat button placed on the website, visitors receive simple & quick access to live chat with customer service representatives or sales support without installing any additional software. At the same time operators have got even more functionalities: personal and automated chat invitations, web traffic monitoring and real-time visitor information are just basic features to start with. LiveChat application includes search engine icons to make easy recognizing referring website and keywords, the possibility of setting up link shortcuts, cobrowsing, opening links on customer side, using tag-based canned responses and transferring the customer between different agents without losing chat history. LiveChat allows holding multiple with customers, partners and employees at the same time. Also, more advanced users will appreciate the feature of tracking chat conversion in Google Analytics, integrations with CRM software (Salesforce, SugarCRM), ecommerce platforms (Shopify, ZenCart, Magento), CMS platforms (Joomla, Drupal, Wordpress), remote desktop tool (LogMeIn Rescue) and help desk software (Zendesk). For more complex implementations, group and department setup is possible with additional rights management. Shared chat history and advanced reporting and analytics section make LiveChat useful tool in online sales and support. The application fills the gap between phone and email communication. Customers and web visitors receive free and instant access to the needed information, while the agents can provide support up to 5 times more effective than on the phone, capturing customers directly on the website and guiding them through the sales process. All the data transmission in LiveChat is processed with SSL encoded protocol, what guarantees top security level and safe communication channel in the company.

 

Update-Infos für LiveChat

Einblenden / Ausblenden

Hier können Sie die Update-Infos für dieses Programm abonnieren. Sie erhalten dann zukünftig eine Benachrichtigung per Email, sobald ein Update zu diesem Programm eingetragen wurde.

Um die Update-Infos zu abonnieren, tragen Sie nachfolgend Ihre E-Mail-Adresse ein. Sie erhalten dann eine E-Mail mit einem Link, über den Sie das Abo bestätigen müssen.

Sie können die Update-Infos jederzeit wieder abbestellen. Hierzu finden Sie am Ende jeder E-Mail mit Update-Infos einen entsprechenden Link.

Dieser Service ist für Sie vollkommen kostenlos.

Update-Infos abonnieren
Verifizierung
 

Kommentare zu LiveChat

Einblenden / Ausblenden

Bisher gibt es keine Kommentare zu diesem Programm.

Selbst einen Kommentar schreiben