Kategorie Büro / PIMS & Kalender
Salon Calendar
Version: 6.1 | Shareware (49,95 USD)
Salon Calendar is a modern and extremely easy-in-use software tool for schedule management in companies or for individual use. It offers a number of features for organizing efficient and handy working schedule for masters in hair salons, beauty, manicure or aesthetic shops, tanning salons, fitness studios, wedding salons, fashion shops, beauty centers, plastic and cosmetic surgery clinics, etc. Supports all versions of Microsoft Windows. Mehr…
Medical Calendar
Version: 6.3 | Shareware (49,95 USD)
Medical Calendar is a doctor-oriented scheduler with a handy navigation system. It's highly flexible, allows changing time intervals, creating numerous profiles and viewing multiple schedules at a time.You can also password protect information,create backups and export the schedule to iCal, Outlook, XML, HTML, XLS, TXT formats. Additionally Medical Calendar comes with the feature-rich Print Designer for printing your schedule in a convenient way. Mehr…
OrgScheduler LAN
Version: 8.3 | Shareware (59,95 USD)
A networking calendar/scheduling system. Calendar management is implemented at two levels: manager and users. The each user maintains his own calendar, and Workgroup manager can manage all calendars. You can even set network alarms to remind the whole office of an important event, like a meeting, in real-time. Each user has a unique label and a caption to display within the calendar. The program will show the complete list of active connections. Mehr…
MemoMaster
Version: 6.0.02 | Freeware
MemoMaster ist ein hierarchisch strukturiertes Ablagesystem fuer Texte und Kalkulationen jeder Art. Die Gliederung der Word-, Excel-kompatiblen Wissensdatenbank erfolgt in der bewaehrten Baumstruktur. Es koennen Tabellen, Formulare und Bilder eingefuegt sowie miteinander verlinkt werden. Neben der Volltextsuche kann auch nach Schlagworten gefiltert werden. Alle neuen Funktionen der Version 6: www.jbsoftware.de/memomaster/NeueFunktionen.htm Mehr…
Blueseal Contact Manager Private
Version: 2.1.05 | Freeware
Kostenlose Adressverwaltung für Privatadressen mit Im- und Exportfunktion, vielen Berichten, Geburtstagskalender, verschiedenen Suchfunktionen etc. Der BlueSeal Contact Manager Private ist zugeschnitten auf den privaten Gebrauch. Er ist völlig unabhängig von der Business-Version und benutzt eine eigenständige Datendatei. Die Sofware basiert auf Microsoft Access. Mehr…
Blueseal Contact Manager Enterprise
Version: 2.1.04 | Freeware
BlueSeal Contact Manager Enterprise ist die professionelle, netzwerkfähige Adressverwaltung für mittlere und kleine Unternehmen sowie Selbständige. Die Software unterstützt Sie bei: zentraler Adressverwaltung und persönlicher Kundenbetreuung. BSCM unterstützt Import z.B. aus Outlook sowie direkten und indirekten Export in nahezu beliebige Formate. Freeware. Mehr…
Job Designer
Version: 4.8.0.17 | Shareware
Schedule your rooms, employees and other resources with our all-in-one solution for generating quotes, invoices and reports. Link tasks, employees, equipment and other items from the user-defined database. Automatically check for conflicts on all linked items. Get an instant job costing as soon as the job is created. Print invoices per job, client or project, and much more... Mehr…
Notezilla
Version: 8.0.18 | Shareware (29,95 USD)
Notezilla is a handy & professional sticky notes app for Windows. It lets you take quick notes on desktop notes (similar to 3M Post-It(r) Notes) and stick them to websites & docs. Set reminders on each sticky note. Notezilla can sync sticky notes between computers via the cloud. You can also access your notes from iOS (iPhone/iPad), Android, Windows Phone, Blackberry etc. Sticky notes can be sent to another computer over LAN or Internet. Mehr…
Personal Knowbase
Version: 4.1.1 | Shareware (49,95 USD)
Take control of your notes with Personal Knowbase. Capture ideas and clippings. This note management software is easy to use, yet handles a large amount of information. Find notes by filtering on your chosen keywords. Import many file types. Link to websites and files. Cross-link notes. Protect with passwords. Bookmark important notes for instant access. Set reminders on notes. Run from portable USB drive. No limit to size of the database. Mehr…
Job Designer
Version: 4.7.0.7 | Shareware (39,00 USD)
Schedule your rooms, employees and other resources with our all-in-one solution for generating quotes, invoices and reports. Link tasks, employees, equipment and other items from the user-defined database. Automatically check for conflicts on all linked items. Get an instant job costing as soon as the job is created. Print invoices per job, client or project, and much more... Mehr…
Oxygen Phone Manager II
Version: 2.18.15 | Demo (35,00 EUR)
Oxygen Phone Manager ist eine komplette Kommunikationssoftware für Nokia Handys, die heute zugänglich ist. Das Programm besitzt eine eigenartige Kombination von Verwaltungsoptionen des Handys vom PC. Sie können das Telefonbuch organisieren und editieren, auch Aufgaben und Galerie; SMS und MMS verfassen und senden, das Telefon mit MS Outlook synchronisieren. Das machen Sie in einigen Sekunden, ganz ohne Schwierigkeiten zu haben. Mehr…
Oxygen Phone Manager II for Symbian OS phones
Version: 2.18.24 | Demo (39,00 EUR)
Oxygen Phone Manager II für Telefone mit Symbian Betriebssystem ermöglicht die Kommunikation von dem Handy und PC. Das Programm unterstützt die Arbeit mit Telefonbuch, Kalender, Aufgabenliste, Bilder, Protokoll, Melodien und Mitteilungen. OPMS hat die Möglichkeit die Daten entweder auf Telefonspeicher (Flashkarte ist auch unterstützt) oder auf der Festplatte zu speichern. Mehr…