Voicent IVR Studio
Dieses Programm wird Ihnen präsentiert von:
2672 Bayshore Parkway, #915
94043 Mountain View
United States
shareware [at] voicent [dot] com | |
Telefon | 408-260-5811 |
Telefax | 650-204-6203 |
Website | www.voicent.com |
Kategorie: | Kommunikation / Telefon |
Version: | 9.0.5 |
Release-Datum: | 23.10.2013 |
Größe: | 403 |
Betriebssystem: | Win 7 / 8 / 2000 / Server / XP |
Anforderungen: | Windows OS |
Sprachen: | Englisch |
Downloads: | 0 im November / 82 insgesamt |
Bewertung: 2,33/10 (6 Stimmen abgegeben)
Download: | www.voicent.com/download/voicent8a.exe |
Mirror 1: | www.voicent.net/download/voicent8a.exe |
Infoseite: | www.voicent.com/ivr.php |
Voicent IVR Studio is designed to deliver a high quality caller experience for any organization by simplifying business integration and increasing flexibility. IVR Studio ensures professional and interactive communication with your callers and quicker resolution of issues. Based on internet standard, Voicent IVR Studio is open and extensible, and it allows customers to integration with existing website and incorporate custom-developed Java classes, which enables independent developers to extend Voicent IVR solution to meet unique customer business needs. Voicent IVR solution offers point-and-click call flow design, ease of installation, and lower cost of ownership. Ideal inbound IVR solution for your business or organization. Self-service: Allow callers to get answers to standard inquiries simply and easily, and in seconds, without the need for an agent. Reach the right agent: Automatically capture relevant information from your callers and direct them to the appropriate agent to handle their call. 24/7 customer service: Enable your customers to get the information they need, when they need it. Your Voicent IVR application is working even when you are not, or it can transfer calls to your cell phone. Inbound IVR Solution Key Features. 1. Point-and-click call flow design 2. Deployed on any PC3. Transfer call to any phone, such as your cell phone 4. Interactive touch tone response 5. Speech command response 6. Automatically convert text to speech 7. Easy integration with your website 8. (Developer feature) Integrate with any program through Java 9. Support single phone line or multiple phone lines 10. Natural Text-to-speech engine for playing any text over the phone 11. (Requires Voicent TelephonyCRM) Answer call with different IVR application based on caller ID.
Einblenden / Ausblenden
Hier können Sie die Update-Infos für dieses Programm abonnieren. Sie erhalten dann zukünftig eine Benachrichtigung per Email, sobald ein Update zu diesem Programm eingetragen wurde.
Um die Update-Infos zu abonnieren, tragen Sie nachfolgend Ihre E-Mail-Adresse ein. Sie erhalten dann eine E-Mail mit einem Link, über den Sie das Abo bestätigen müssen.
Sie können die Update-Infos jederzeit wieder abbestellen. Hierzu finden Sie am Ende jeder E-Mail mit Update-Infos einen entsprechenden Link.
Dieser Service ist für Sie vollkommen kostenlos.
Kommentare zu Voicent IVR Studio
Einblenden / Ausblenden
Bisher gibt es keine Kommentare zu diesem Programm.
Selbst einen Kommentar schreiben